Reclamații despre produs
Metode de livrare:
Pentru inițierea procedurii de reclamație vă rugăm să trimiteți informații la adresa de e-mail – info@tatamipuzzle.ro .
Descrierea reclamației trebuie să conțină:
- datele personale
- numărul comenzii
- numele produsului reclamat
- conținutul reclamației – descrierea defectului
- fotografia defectului
–> Formular de reclamație în format PDF
Ne vom strădui să analizăm reclamația Dvs. cu promptitudine, iar perioada maximă pentru furnizarea răspunsului este de 14 zile calendaristice de la data trimiterii.
Descrierea detaliată a procesului de reclamație este disponibilă în regulamentului magazinului (punctele 6 și 7).
Returul produselor
1. Returul produselor trebuie raportat în termen de 14 zile de la livrarea comenzii la adresa de e-mail: info@tatamipuzzle.ro
Vă rugăm să furnizați numărul comenzii și o listă cu produsele returnate.
2. Produsele vor fi returnate pe cheltuiala clientului (care a făcut comanda) în termen de 14 zile calendaristice din momentul informării cu privire la retur. Vă rugăm să descărcați formularul de retur (aici), să îl completați și să îl trimiteți în același colet cu produsele returnate. Produsele nu pot fi utilizate.
Adresa pentru returul produselor: Paxy – TATAMIPUZZLE.RO
Ogorului 3G (depozit FAN Courier) 410554 Oradea
ATENȚIE:
Nu acceptăm colete expediate cu plata ramburs.
3. După primirea produselor returnate, veți primi un e-mail de confirmare a primirii și verificare a stării produselor returnate. În cazul unei decizii pozitive, în termen de 14 zile calendaristice vom efectua un transfer bancar în contul indicat în formularul de retragere din contract sau
vom efectua un transfer bancar în cazul achitării comenzii prin intermediul metodei de plată electronice (GoPay).
În cazul unei decizii negative, vă vom informa printr-un e-mail.
–> Formular de retragere din contract de descărcat în format PDF
Descrierea detaliată a Drepturilor de retragere din contract este disponibilă în regulamentul magazinului (punctul 8).